안녕하세요.
소소하지만 최근에 아마존에서 price adjustment 로 $5 받은 후기 남깁니다.
실제 가격이 떨어진 건 아니고 딜리버리 받고 나서 하루 이틀 뒤에 제품 링크를 다시 들어가니 $5 쿠폰이 있더라고요. 그래서 커스터머 서비스 채팅으로 문의했더니 원래는 안해주는데 exception 으로 주겠다고 해서 $5 크레딧 받았습니다.
채팅 링크이고요.
https://www.amazon.com/gp/help/customer/contact-us/ref=hp_gt_comp_cu?ie=UTF8&nodeId=508510
We work hard to find the best prices out there and make sure our prices are as low or lower – changing our prices instantly if we find a lower offer somewhere else. Therefore, we don’t offer post-purchase adjustments.
No worries. In this case, as an exception, I'll go ahead and issue a $5 promo credit to your account.
I'm issuing a $5 promotional certificate to your account. This amount will automatically apply the next time you order an item shipped and sold by Amazon.com.